Gratis verzending in NL vanaf €50 | Alle illustraties met de hand geïllustreerd | Volg ons op Instagram of Facebook
Illustratie puntjes flora planten Fine Forest transparante muursticker

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 2 werkdagen te versturen. Je krijgt van ons bericht zodra jouw bestelling op de post is gedaan. Pakketten verzenden wij via PostNL. Mocht de bestelling om een bepaalde reden vertraagd zijn, dan communiceren wij dit zo snel mogelijk. Voor meer informatie verwijzen wij je naar artikel 2 in onze algemene voorwaarden.

Hoe kan ik betalen?

Betaling is mogelijk via iDeal. Bestellingen gaan vervolgens op de post nadat deze vooraf zijn voldaan. Wij werken met het betaalsysteem ‘Mollie’, deze voldoet aan alle Richtsnoeren voor de veiligheid van internetbetalingen, opgesteld door de Europese Bankautoriteit. Voor meer informatie verwijzen wij je naar artikel 3 in onze algemene voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

De muursticker is te retourneren mits deze ongebruikt en onbeschadigd is. Volg de retoursprocedure en stuur je product binnen 14 dagen retour. Voor meer informatie rondom de specificaties van retournering zie artikel 2 in onze algemene voorwaarden.

Wat zijn de verzendkosten?

In Nederland zijn de verzendkosten €3,95 voor Extra Small, Small en Medium stickers en €6,95 voor Extra Large stickers. Bestel je vanuit Nederland voor meer dan €60? Dan zijn de verzendkosten gratis!

Voor internationale bestellingen gelden de volgende prijzen:

België, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Luxemburg, Monaco, Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk, Italië, Zweden, Spanje.
€6,00 voor brievenbuspost en €9,80 voor pakketpost.

Slowakije, Tsjechië, Hongarije, Polen, Slovenië, Ierland, Portugal, Finland, Roemenië, Bulgarije, Estland, Letland, Litouwen, Griekenland.
€6,00 voor brievenbuspost en €12,60 voor pakketpost.

Om onze verzendkosten laag te houden bieden wij geen track and trace codes aan.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Fine Forest doet er alles aan om bestellingen met uiterste zorg te verpakken en verzenden. Echter komt het een enkele keer voor dat een item het verzendproces niet zonder kleerscheuren doorstaat. Wil je een schade melden, dan dien je dit binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling te melden. Stuur hiervoor een mail naar info@fineforest.nl. Alleen volledig ingediende schades nemen wij in behandeling. Voor correcte afhandeling van schades dient de klant Fine Forest te voorzien van het volgende bewijsmateriaal:

  • Een aantal duidelijke foto’s van het beschadigde product
  • Een foto van de verzendverpakking
  • Een (aantal) foto(’s) van het gebruikte beschermingsmateriaal en opvulmateriaal
  • Een ordernummer
  • Een foto van het product, voorzien van het gebruikte beschermingsmateriaal en opvulmateriaal in de verzendverpakking, waaruit duidelijk blijkt dat het product zorgvuldig door ons is verpakt.

Kan ik voor mijn bedrijf een custom illustratie laten maken?

Voor zakelijke klanten is het mogelijk om een speciaal verzoek te bespreken. Wil je bijvoorbeeld een illustratie in een speciaal formaat of wil je een custom ontwerp laten maken? Neem dan contact op met info@fineforest.nl voor een prijsopgave. Wij zullen een dergelijke opdracht met ons grafisch ontwerpbureau Studio Mooijman en Mittelberg oppakken.

Ik wil graag een muursticker op groter formaat. Is dit mogelijk?

Het is mogelijk om een speciaal verzoek qua formaat te bespreken. Neem contact op met info@fineforest.nl voor een custom prijsopgave. Geef hierbij jouw gewenste illustratie en formaat op.

Kan ik mijn muursticker hergebruiken?

Wanneer de sticker eenmaal is verwijderd is het niet mogelijk om de muursticker te hergebruiken. De plaklaag van de muursticker is na het verwijderen niet meer sterk genoeg waardoor deze niet is te (her)gebruiken.

Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.